دانشجویان افغانستانمنتخب سردبیر

امکان ادامه تحصیل دانشجویان افغان در دانشگاه امیرکبیر

امکان ادامه تحصیل دانشجویان افغان در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران اعلام کرده است که دانشجویان افغان که مشغول تحصیل در رشته های مهندسی در افغانستان هستند برای ادامه تحصیل می توانند در این دانشگاه تحصیل شان را ادامه دهند. این برنامه در جهت کمک به دانشجویان افغان با توجه به اوضاع پیش آمده و تسلط طالبان بر افغانستان اجرایی شده است. همچنین دانشجویانی که در مقطع لیسانس یا کاشناسی ارشد (ماستری) در رشته های مهندسی فارغ التحصیل شده اند نیز می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر به دانشگاه امیرکبیر وارد شوند. متن اطلاعیه دانشگاه امیر کبیر را در ادامه می خوانید:

به استحضار میرساند با توجه به وقوع شرایط غم انگیز در کشور دوست، همسایه و مسلمان؛ و حاکم شدن شرایط سخت بر ملت بزرگ افغانستان ؛ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای عمل به رسالت خویش در حمایت از همسایگان افغانستانی خود، شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در افغانستان که قصد ادامه دادن دروس خود را در مادر دانشگاه های صنعتی کشور دارند، در نظر گرفته است که به شرح ذیل اعلام می نماید:

1. امکان تطبیق دروسی که از نظر سرفصل توسط گروه آموزشی دانشکده قابل تطبیق با دروس دانشگاه صنعتی امیرکبیر باشند.

2. کسب حداقل نمره 12 در دانشگاه مبدا

3. معتبر بودن دانشگاه مبدا

مجددا یادآور میشود این دانشگاه پیش تر نیز در حمایت از برادران و خواهران ایمانی خود، شهریه تحصیلی را برای همه مقاطع تحصیلی به صورت ترمی 500 دلار در نظر گرفته بود که همچنان پا برجاست.

با تجدید احترام

امیرمحمد ابهری

مدیریت همکاری های علمی و بین المللی

 

به منظور ارائه درخواست می توانید به این لینک مراجعه نموده و مدارک هویتی و تحصیلی تان را ارسال نمایید. پس از بررسی با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

حمید جعفری

فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ ، سردبیر سایت دانشجویان افغانستان ، همصنفی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من سید شفیق حسین محمدی دانشجو ترم ۸ فیزیک دانشگاه کابل ام
    چگونه میتوانم شامل پروسه جدیدی که دانشگاه امیر کبیر به نسبت همکاری با دانشجویان افغانی( که بدلیل شرایط نا بهنجار افغانستان از تحصیل باز ماندن)
    برای ادامه تحصیل شان در این دانشگاه اعلام کردند شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا